Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Wednesday, April 24, 2013


oppppss....

bersawangnya blog si Masuri ni...weehuu...
bukan sengaja..tapi...banyak lagi hal penting y berlaku dalam hidup aku sepanjang
tempoh x update blog ni...ngehehe...

Antaranya:
Beranak Nur Insyirah Dianah
Masuk semester 3, UiTM
Berpantang 44 hari
Siapkan proposal research
uruskan rumahtangga
ngeh ngeh ngeh

dll...

wohohho..last skali aku update adalah masa 36 weeks ya...
maknanya da dekat 4 bulan berlalu n blog ni sepi tanpa aku...
skrg dianah dah nak masuk 3 bulan dah pun...wahaha...
sorry ya kwn2 ...aku akn tulis entry khas utk sebelum bersalin, masa bersalin n masa
berpantang...apelah y terjadi kan...saje nak share kan...

lgpun ada jugak kwn2 y nk kiter share..bleh je...ape salahnya...
kalau ada ilmu di situ bleh praktikkan..
paling x pun, kongsi pengalaman supaya sape2 y pregnan tu bleh la get ready mentally n physically...
hehehe....nak baca? next entry ok??? weeee

tatatatatata



0 Comments:

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More