Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Friday, March 23, 2012

Hye Hye....


Bismillahirrahmanirrahim....

ehem ehem..test test...hehehe

miss me?? Nop? its okay...I miss me too...hehehe....


Hari ni byk bahan da carik...walaupun punya malas nk melangkah dari rumah ke fakulti...

5 minit je jln kaki...tp, kemalasan diri buat kita rasa mcm jaoh je....cis manusia...byk alsan...huh...
(marah diri sendiri)

Hurmmm...Hari Selasa hari tu jumpa supervisor...so far, Alhamdulillah...semua berjalan dengan lancar.. bahan2 pun chanteq, just nk writing up...tp nk menulis tu mcm kurang kemahiran je...huishhhh...

OOpppss...perut tu perut aku ke??? hahaha...Rasa mcm pelek plak bila perut jd mcm tu...padahal..baru je 2 bulan....Mak kata, perut da biasa kempis, tiba2 ad org tumpang kat dalam, mmg la ketara nmpak tiba2 naik...

ooo...mcm tu eh....hehehe...ape la Masuri ni...tu pun nak bising2...hahaha...xpe...janji happy...yeayyy

My hubby outstation ke sarawak...nampaknya minggu ni xd la hubby dtg melawat...huhuhu....rindunya...KAMI rindu kamu...KAMI??? hehehe...

apelah aku membebel ni....jap g nk blk la...sunyinya blk Research...Hari Kak Zati n Kak Aisyah da blk awal...tinggal gua ngn Nadia je...Kak Farizah x dtg plak..Urusan Negara katanya...hehehe

Got to go...I love u Ols....
Miss you Ahmad Fadzli...ngeee...JIWANG BERKARAT....lalalalala

0 Comments:

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More