Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Tuesday, February 21, 2012

At last....

At last air d rumah telah disambungkan oleh pihak pengurusan pagi ni.... Apela nasib...
Semalam Munits datang...lamak sik jumap...lepas juak rindu ngn ko tek munit...walaupun aku kekok sikit kita dua kelaka 3 bahasa..Bahasa Malaya+Bahasa Sarawak+Bahasa Sabah....ngeh3...Nasib kawu la dtg time aer kenak potong...hahahaha...lawak da jak...Borak2 sik sedar pun dah 5 pg...


ngantok gila g fakulti ritok.....Asa sikmok bgn jak...Sempat la basuh baju n comforter tek...

Thanx to Nadia, tumpang umah nya untuk mandik, amik wuduk...

Mkn tghr kat kandang ngn Nadia...sik hbs pun...tiba2 lalu kat kedey mkn lain y tgh grg telor....Bluekk...Tiba2 bau mcm pelek....nasib bait sik muntah terus...hurmmm....
Hari tok, success siapkan 1 1/2 page artikel...1 pencapaian yang membanggakan diri sendiri setalah dilanda kemalasan berhari2...Nait cam berat jak....aku suka...aku suka...tp....

knak mcm makin tonggek ooo...hahahahaha...lalalalala....

argghhhh....sabtu ahad dok umah sorang2 mcm org gila...bosan da jak...hari tok kira hari ke 6 aku dok resak...Not bad...but bosan ckt....sikda keja, layan cita korea...
Khatam! hahahaha...best juak...silakan nangga mun belom nangga k...

Hurm...sik saba nak nantik masa berlalu seminggu ke hadapan..ada benda penting yang perlu disahkan....
Aku harap, sukses!!

Hubby kata mok dtg hr tok...mcm sik jd jak...redha jak...Isteri solehah sik boleh byk komplen...uhuk....hahahaha...

ops! b4 I forgot, I bougth 5 books las Friday at MPH... One of them is Berubat Cara Nabi... Lagi 1 Isteri Mithali Idaman suami...kahkahkah...Aku beli kah????? hahaha...

Banya punya baca, sampey la ad sedikit keinsafan di jiwa...hehehe...

Tahukah anda???? 
cara berkesan nak naikkan badan?n mkn timun dan kurma...pelik eh...t aku nak try....

Huish...ape aku membebel tok....hurmmm...semoga sahabat yang mengimgatiku akan terus berjaya di dunia dan di akhirat!!!!!!!
 
Semoga aku dann suami kekal bahagia dunia dan akhirat...amin.....amin ya rabbal alamin....

 

Wassalam.....

2 Comments:

puan siput sedut....
hahahaha
rindu ngan ko.....cney umah ko ya?erm, lak la, insyaAllah, 1 hari lak smpe jwak aku ke cya...keyh :D

ya la ko ya...sik tauk aku diam cni...hahaha...sebelah kolej lamak ku ya jak....resak nama apartment ya....dtg la.dtg la...hehehehe

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More