Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Wednesday, July 13, 2011

Dilema......

Assalamulaikum...

What's up guys??? Apa macam bulan Syaaban? posa eyyyy...bagus!


Esok nak posa lagi la...huhu...semalam hr yang sgt penat....
ingat keje ngn syarikat sendiri x penat ke??? lagi penat tau x...tp, titik peuluh kita berkat...
Insyaallh......


...Kami hentam 2 cup tutti frutti semalam....


semalaman gua kyg....yum yum...


ok...berbalik kpd tajuk....
fuhhh....Saya dalam dilema...sungguh...


I don know wat I'm doing....What I'm going to do in the future????


What am I then? Who will I become....Somebody or Nobody...

Sometimes....it makes me confuse....


Just wanna know, what is my future would be....

But....I realize something...the more you try and the harder you work, the more you can get....

Ya Allah...What is the arrangement for me???? You will always there, when I need You....

Alhamdulillah....

To my Families, either in Sarikei or JB....I LOve u with all my Heart Beat....


Dearest beloved frens...Always pray for me....

My Supported Loving Husband, U are my Soul...Thanx for everything....

But Still..........Till when...wILL I become the one who should I become??????


Subhanallah.....


3 Comments:

apakah??
macam mana pun..
setiap satu perkara pasti ada hikmahnya ..peace ;)

Sarikeians http://www.facebook.com/Sarikeians

Sarikei website http://sarikei-time-capsule.blogspot.com/

ya...sy percaya itu....setiap ap yang berlaku pasti ad hikmahnya....mudahan2....amin...

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More