Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Thursday, July 14, 2011

Coughing....Sore throat....

Assalamualaikum....

huk huk...batok la....   x suka......sgt....

Hr nie penuhkan otak dgn ilmu y sgt berfaedah.....


utk kegunaan masa penting....bila2 la...
Supaya bercakap. ada fakta...bukan ckp kosong...Bukan main ikut org je...percaya je gosip sana sini tanpa usul periksa...betol x???


Hr nie jugak sempat sediakan ape2 la yang penting utk Further study lg....
Master in Science (Information Management) by research....


Ya...Saya suka ilmu...Saya masih minat nk study....Sampai mati pun sy tetap suka ilmu....


Tp agak pening...Sebab byk bnda nak urus dalam 1 masa...

Ad 1 projek nak setel sebelum minggu depan....
Nak cari Maklumat utk masa depan dan uruskan dokumen penting...
Passport pon x sempat nak buat....
Lesen pon xd masa nak buat....Mcm mn ya???


Tp sy yakin dgn apa saya buat...sy suka bila Mak ayah sy bangga, kwn2 sy yang sokong saya, keluarga tersayang...Lagi2 suami sy....Penyokong kuat saya....


hukhuk...batok lagi....


ermmmm....Kwn2...doakan Masuri ya....Moga Allah memberkati kamu....amin....


6 Comments:

semoga cepat baik ya... insyaALLAH` ^^!

terima kasih ....amin....

kalau tida tanda2 kurang...kena jumpa doktor.

Thanx 4 d advice...Mesti jumpa doc ni...Lusa hr yang sgt pnting....

gud luck mas..semoga cpt smbuh2..

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More