Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Friday, June 24, 2011

ooooo......Masuri.....

Aloha...apo kabo la korang ye???
hehehe....
rindunya nak menulis ni....
weeee.....travelling sana sini....busy la jugak....
Dari Melaka ke Pahang, Pahang ke KL, KL ke Bangi, Bangi ke Shah Alam....
Don ask me why ok....

ngeeee....syok jugak tengok tempat org kan?

Sekarang d Umah si Ocheh ni na....x jadi nk lawat Mala yang keracunan...
 Makan kulat ko apo Mala???

hahahaha....sian dia....Oceh bz habiskankeje theses...

xp...nanti kita akan klua jugak....

ha'a...18 Jun hari tu my besday tau....
Was celebrated in Kuantan, Pahang....dapat la kek faveret I...blueberry cheese...

u know wat??? umo da 25 tahun wooo....dasyat...kejap je masa kan? kan?
Masa jln2 ngan suami tercinta ni, sempat gak ajak dia g KArok...1st time dalam hidup dia kena menyanyi....
seronok gak berduet ni...ngeeee.....
Dapatla hadiah nak buat lesen kete...so, ngah berusaha nak dptkan lesen kete la ni...
Imegresen da setel...PTPTN da setel....nak uruskan passport la pulak...
Hopefully semua berjalan lancar....amin....

ramai tanya bila nak dpt baby....
adoooiiiiii.....Tunggu ya kwn2...rezeki Allah bagi...doakan la ya...
yezzzaaaaaaaaaaaaaa......

3 Comments:

mokcik,
i belum tunang lg.baru merisik lorh aritu ;p

bukan la....kalau da risik bukan panggilan dia tunang ke???

da kena cop, org len xleh kacau...dosa...
ekekekeke

hahahah...yolah2.tp tak kira.en kicap blm jadik tunang i lg.i cuma dh kena cop je.blm bertunang lg..hjg tahun kang baru dia rasmi jdk en tunang i..;p

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More