Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Wednesday, March 16, 2011

malam yang sepi....

Malam ini sepi sekali....kenapa?

Entahla....lepas solat Isyak, aku ingat...nak sambung balik senarai nama yang aku kena taip...


tp....xd mood plak....ermmmm...rindukan orang tu sgt2...
walaupun sebulan lebih lagi kami akan disatukan....rasa mcm lama jer....
Ya Allah...panjangkanla jodoh kami dunia dan akhirat...amin....

 Rindu kat kwn2 di Semenanjung...Terutamanya...Daia, Ain,Kak Wani, Jah, Lia, Shera, Fifi, Hawa, Jaja, Sheema....dan ramai lagi....
 bila la boleh jumpa korang lagi....Hrmmm...Ya Allah...bahgiakan mereka dunia dan akhirat...amin....
 

 Yang 1 Skuad PALAPES Udara dulu pun sama2...Korang makin GUMUK ehhh????

 ekekeke...Yang pasti...Siti adalah Juara...Dah ada baby...ekekeke....Moga kekal ke anak cucu...amin...

p/s : Mun kitak org sik dtg wedding ku..SIAP tak org!!! ku embak samurai k ku ngetep kuku tak org...TAKUT eyyyy....WAJIB ya...huh...nak umah kat sarikei ya, sedar dirik, pulang masa aku nikah...
 Coba jak sik dtg, ku nunok uras depan umah Boll Kassim !!

0 Comments:

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More