Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Tuesday, March 15, 2011

Hari ni MaSuri sedih.....sedih sangat....

Ya...sy sangat sedih....dpt berita yang tak terduga...kesian sahabat terbaikku di sana....

Tabahkan Hati ok Dinia....


 "Aku harap ko tabah...Aku doakan kebahagiaan ko dunia dan akhirat...
 Dapat Jodoh yang sama baik dan sama padan ngan ko...lebih baik dari Si PELAKON yang kini menjengkelkan aku...... aku dah mula BENCI dia dan aku harap dia terima balasan yang setimpalnya atas apa yang dia dah buat kat ko....jgn abaikan pelajaran ko...jadikan semua nie...penguat semangat ko utk terus berjaya....dunia dan akhirat....Doa aku sentiasa ada utk ko...."

Kepada Insan di luar sana...Cubalah jd seorang yang setia....sesungguhnya, betapa sakitnya hati bila dikhianati.....jgn jd PENGKHIANAT!!!!! xkan aman hidup ko bila ko sakiti hati orang...ko curang la sekarang, tgk la nanti ko dapat yang mcm mana jd pasangan hidup ko....hidup bagai roda kawan!

0 Comments:

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More