Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Friday, February 11, 2011

What an exhausting day...

assalamualaikum...hye...terasa lama plak x blogwalking...smlm kena tido awal sebab hari nie nak temankan Neng ocheh g bahagian biasiswa Kementerian pengajian tinggi...hrmmmm....itu pagi td ya...1st tym naik bas kat presint 15, ke presint 2....penat...panas woooo...sampai urat2 ocheh nampak...hehehehe...xper...mudahan2 biasiswa utk PhD tue dpt k...amin....





fuh...lepas setel suma, maka kami pon berangkat berjalan kaki tgh2 panas giler ke bangunan pejabat pendaftaran negara....yela...suma sijil2 1 fail dari surat beranak sampai la sijil masa degree suma hilang...x jumpa2...sedih giler rasa...td uruskan penggantian sjil beranak ayah n masuri sekali ya...kawen nanti perlu surat beranak x??? hrmmmm

then, da siap suma, mkn tghr kat bgnn tue jugak...ayam black paper....da selesai, g CIMB uruskan kad ATM yg da patah tu....ingat nak uruskan pasal akaun syarikat kat Sarawak tu, tp x bleh plak...tp..kesayangan beta bank in duit...TQ...TQ...g la beli brg2 mkn kat Allamanda...naik bas lg la kan....

soooo...menu hari nie adalah sup ayam (khas utk ocheh yang byk angin kat perut), syr labu, n sosej grg...ngeeee...padahal mkn 2 org jer...gagagaga....Alhamdulillah...masing2 kyg...

Ermmm...Mr Along plak amek kereta kat KL ...da siap kat bengkel....Baru td dia ckp, dia eksiden hr tue...sedih tau...pelik gak dia kata kete dia tiba2 rosak n anta kat bengkel...lama plak tu...kete baru lg...xkan rosak byk sgt...rupanya2.....hrmmmmm....knp xnak bgatu ehh???? sedihhhhhhh....




Tp Alhamdulillah dia xd pape...bersyukur kpd Allah....

tp xpela....Asal dia selamat kan....doakan kami panjang umo, murah rezki n jodoh dunia akhirat ya kwn2....amin....

May God bless You All.....

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More