Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Wednesday, January 26, 2011

Ya...sy jawab tag akak...heee

 hahaha...skemanya gambar nie...nak amek sy keje x???

waaaa.....da lama da kak rozie tag...baru jer ada masa nie...huhu...
paper pun, tq....hehehe...ok...masa utk menjawab soalan....


5 nama samaran korang :

1. must = maksudnya mesti...  nama samaran nie akan saya guna sampai bila2...


2. ketot = nie nama samaran dari pengarang jantung cinta hati saya...heeeee


3. suri = nie nama ayah panggil masa kecik2 dulu


4. mas = nama panggilan saya yang plg famous


5. siput = nama samaran dari sekolah....kwn2 saya suma ada nama samaran gak...they are geramak, lokan, bubok, labu, sitet, sulak dan byk lagi...yaeayyyy

5 tarikh penting :

1. 18 June 1986 =  Best day saya

2. 4 January 1981 = Best Day my love
3. 18 June 2007 = Hari Pengtauliahan PALAPES

4. 28 April 2011 = Tarikh nak kawen ...heeeee

5. 2 February 2011 = Mama Love Kawen

5 perkara yang dibuat semalam :

1. Makan makanan Kak Rozie masak...pesta makan...yeaayyyy....
2. Pergi UM Library buat report

3. Main2 ngan budak2 Hamsters
4. Tengok TV

5. Video call ngan Si Bucuk saya

5 perkara buat anda gembira :

1. Nak Kawen....geggegegege....gatal yoooo

2. Dating

3. Lepak ngan kawan2....habis duit shopping, picnic...jln2....

4.  Balik rumah di Sarikei...jumpa family

5.  Makan, makan n makan yang sodap...kak Rozie kata, tak besar2 jugak...hrmmmmmm....nape yer?



5 sbb jawab soalan ini:

1. Kak Rozie paksa...gegegegeg...tipu2...heeee...terima akak punya tag....

2. Saja jer...cam best

3. Malas nak buat kejer...godek2 lu...

4. Mesti banyak sebab eh??? 

5. Penatla nak pk....heeeee

haaaaaaaaaaa......selesai sudeyyyyyy.....heeeee......
maleh nak tag...takot......org marah saya nak jwb pnjg2....gagaggagaga...

daaaa...bye u Olz!!! (tiru Arip Punya gaya) ahaksssss

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More