Suka tak Blog Saya?

Website counter
Visitors Viewing Masuri's Blog

Friday, May 23, 2008

cerita lawak

nak dengar citer lawak? haaa....ni d forward oleh cik Pingu kembang sekuntum...baca lah yer...haha Cerita 1 Satu pagi di stesen keretapi, ada satu makcik tu dia tanya petugas kaunter... Makcik: "Anak, keretapi sampai jam berapa??" Petugas kaunter: "Jam 2 Kedah, jam 5 Kelantan, jam 1 Penang , jam 7 Gemas. Makcik nak pergi mana?.." Makcik: "Makcik nak melintas aja." Cerita 2 Bidin melihat rakannya, Wafdi.. sedang membuat kopi...kemudian memasukkan sebutir ubat panadol ke dalamnya. Dengan kehairanan Bidin bertanya kepada Wafdi... Bidin: "Kenapa kau masukkan panadol dalam kopi tu?" Wafdi: "Kopi ni panas.. bagi panadol.. kurang sikit panas dia.." Cerita 3 Suami isteri bertengkar. Tiba-tiba isteri terus kemas beg. Suami: "Kenapa?" Isteri: "Dah kahwin 10 tahun, rumah ni tak pernah aman. Saya dah tak tahan. Saya nak tinggalkan rumah ni!" Suami kemudian masuk bilik dan keluarkan satu lagi beg. Suami: "Betul jugak cakap awak. Saya pun fed-up dengan rumah ini. Saya ikut sama, boleh?!" Cerita 4 Seorang pemburu bertembung dengan seekor singa. Terrperanjat, dia tak sempat mengangkat senapangnya. Tiada pilihan, pemburu itu bertadah tangan dan berdoa.Ketika pemburu itu menjeling ke arah singa, dia ternampak bahawa singa itu juga sedang berdoa. Pemburu: "Ah leganya..... ...singa baik rupanya. Selamatlah aku." Singa: "Ya.......singa yang baik selalu baca doa sebelum makan."

0 Comments:

My Virtual Friends:

Teman2 rapat yang recently updated:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More